في نشاط قام به طلاب الصف الثاني المبدعون بفرعيه (أ + ب) ، استعرضنا قواعد “I like” و”I don’t like” من خلال استخدام الصحون الورقية، حيث قام الطلاب بإلصاق الأطعمة التي يحبونها عند الوجه السعيد، بينما ألصقوا الأطعمة التي لا يحبونها عند الوجه الحزين. ساعد هذا النشاط الطلاب على التعبير عن مشاعرهم بطريقة ممتعة وتعزيز مهاراتهم في اللغة الإنجليزية.
بإشراف المعلمة: لينا غنام
In an activity conducted by the creative second-grade students in sections (A and B), we reviewed the rules of “I like” and “I don’t like” using paper plates. The students stuck the foods they like at the happy face, while they placed the foods they don’t like at the sad face. This activity helped the students express their feelings in a fun way and enhanced their English language skills.
Supervised by: Teacher Lina Ghannam.